hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

God jul och gott nytt år!! :)

Hej alihoppa! Har haft en upptagen vecka. Många prov och mycket att studera för provarna. Men nu är provarna klara, och idag ska jag packa väskorna för att imorgon ska vi på semester :) Kul! Därför kommer det vara bloggpaus, och efter bloggpausen kommer det vara mycket bloggning igen :) 

Provarna gick bra. Mesta provarana gock jättebra, några lite mindre. Hade till exempel en Franska prov, och den var lätt :) 

Med Bøgelys går det bra med :) hon har fått en injektion så idag och sista dagarna bara lugn ridning med henne. Men innan det, tror det var sista helgen, galloperade vi mycket! Det var riktigt kul!! :) Hörs! 

















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: