hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Great Memories 2013

Här kommer inlägget som jag lovade att den skulle komma, som alla har väntat på! 

Great Memories 2013

För mig har 2013 varit en riktigt bra år för att: 
- Min dröm att få en egen häst har blivit verklighet
- Jag har lärat känna många nya snälla människor som jag nu är vänner med
Också har jag haft många roliga resor detta året, har fortfarande kvar mina gamla vänner, och kul med mina nya vänner, har många snälla och fina människor rundomkring mig, och känner mig bara mycket starkare och gladare :) 

Saker som jag vill göra i 2014/Mina mål i 2014: 
-Debutera i en tävling med min häst
-Lära känna min häst ännu bättre
-Ha kvar mina vänner jag har nu och ha kul med de (gamla och nya), och lära känna mer nya människor 
-Hoppas att det ska gå bra i skolan med och att få bra betyg :) 

Saker jag ska förändra i mitt dagliga liv: 
-balancera ut mitt liv bättre med kompisar, häst och skolan
- Hålla bloggen även mer uppdaterat! ;) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: