hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Deepshit om "Vänner"

Ni ville att jag skulle skriva om vänner! Här kommer inlägget! Lång inlägg med mycket känslor!
 
Vänner är en av de viktigaste sakerna som finns. 
 

Vänner är en av de viktigaste sakerna i livet. De finns där för dig när du känner dig ensam, ledsen, arg över något, men självklart också för att ha den bästa tiden tillsammans i världen. Alla minnen som stannar i ditt sinne efter du har gjort dessa fantastiska saker tillsammans med vänner, som du aldrig kan glömma. Att kunna berätta allt för dina vänner, och prata om vad du vill är en härlig känsla. Men för att kunna göra detta måste du först lära känna varandra. Det hela börjar med att träffa en annan person. Du börjar lära känna den andra personen bättre och bättre. Ju mer du ser honom / henne, desto snabbare länken mellan er kommer att vara stark. Och förhoppningsvis kommer det bara för att starkare och starkare, och du förlorar inte varandra. Det är för mig, och för många andra, en av de värsta saker som kan hända i livet. Att vara ensam, utan den där speciella personen som är runt omkring dig, utan att ha din kompis omkring dig.

Detta händer också när du flyttar, men istället för att förlora din vän, kan ni bara se varandra inte lika ofta. Du gör allt för att hålla det starkt band mellan er, och för de flesta vänskaper fungerar det. Du chatta på Facebook, du skriver på en blogg så att den andra personen kan läsa vad du gör varje dag, Skype mig varandra MYCKET och saken ni båda har väntat på de flesta och vill mest av allt är att se varandra igen! Du saknar varandra så mycket och kan inte vänta på att den nästa dag som ni ska få träffa varandra igen!

Vänner kan såklart vara människor, som en tjej kan vara en kompis av en tjej, och en tjej kan vara en kompis av en pojke, men djur kan såklart också vara så söta och fina vänner.

Vänskap är en relation mellan 2 eller mera personer som innehåller förtroende, att alltid vara där för varandra, att hjälpa varandra med allt, vänlighet och bara så mycket mer! Man kan bara inte vara utan varandra! (Jag vet, lite som kärlek, men det är 2 helt olika saker. Kanske kommer ett inlägg om det senare)

 
Taggar: vänner;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Jätte jätte fin skriven! Fantastiskt inlägg! Fortsätt skriver sånna här saker, skit roligt att läsa dom! ;))