hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Igår ridning med Madeus

Igår har jag ridit på Madeus! Det var kul och gick ok. Han ville inte gallopera, och så ramlade jag nästan av för att han ville bocka av mig två gånger. Också var han rädd av någonting, och då sprang han iväg med, men jag satt kvar!! :)

Madeus är min nya medryttarhäst. Rider han 1 gång i veckan nu. Men jag tror att jag ska byta igen, för att 1 han är lite för liten och 2 han är lite latt och vill nästan aldrig gallopera, och då måste jag vara på honom med skänklorna hela tiden, och det gör att det är inte alltid så kul. Han är riktigt snäll i stallet och har ger mig alltid pussar, så han är fin, men inte perfekt!

Här har ni en liten historia om vad jag tycker om honom osv. Mera bilder kommer!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Bra skriven! :)) Tänk på att numenera skriva finis! Bra uppdatering!