hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Mysigt!

Hej allihoppa! Det är redan 2 men jag har inte gjort så mycket än! Har haft en lång sovmorgon, skönt! Jag har varit ut med hundarna en kort runda, kollat på TV och lite sånt! Bara chillat som ni hör, skönt och mysigt är det i alla fall! Klockan 5 blir det ridning, kul! Mera bilder kommer såklart! :)

Saknar dig bästis!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jackie
skriven :

om du vill se underbara bilder från Berlins akvarium borde du trycka in dig här http://jackieie.blogg.se/2013/february/berlin-maj-2012-klassresa.html Jag har valt ut några av mina favoriter från resan som jag, tillsammans med min förra klass, gjorde i maj förra året. Hoppas att du kikar in och att du har en trevlig helg!