hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Berättelsen om Fredag! Många känslor med! ;)

På Fredag så vaknade vi ungefär klockan halv 8. Vi åt frukost och sånt, packade våra väskor och åkte med bussen till teatern igen. På Fredag så fick vi en rundtur backstage rund hela teatern, som var redan riktigt kul, och sen fick vi en workshop av de också! Kan verkligen inte hitta de rätta orden för det, det var så himla kul!!! Underbar var det! Vi lekade några teaterspel för att varma upp, och sen fick vi göra en scen som vi såg i teartern igår, men då som en bild, som en stillbild och ingen fick röra sig. Sen fick vi fråga mera frågor om man ville, och sen gick vi ut. Vi hade ungefär en timme för att köpa lunch. Vi köpte McDonalds mat. Sen tillbaka till bussen, och tillbaka till skolan! Det var riktigt mysigt i bussen med! Massa skratt och det var bara riktigt mysigt! :) Sen tillbaka hem och på kvällen var jag bara hemma och mysade, kände mig lite trött fortfarande, kollade på film och lite sånt! Mysigt! :) 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: