hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Get in a snowball fight with him!

Idag hade jag som sagt provet på skolan. Det gick bra! Det var typ lite matte och engelska, och då några personliga frågor, för att att kolla vilket jobb skulle passa mig. 
 
Jag fick en kommentar att jag ska skriva lite mer personligt här. Det ska jag göra, men fattade inte riktigt vad du menade. Kan du ge några exempel du som skrev kommentaren, eller nån annan?
 
Längre inlägg ska jag såklart också skriva! Har varit riktigt trött de sista dagerna, så därför var inläggerna lite kortare. Men såklart ska jag skriva längre inlägg igen! (detta inlägget är längre redan! ;) )
 
På Fredag ska det hända! Det kommer vara riktigt kul! Ni kommer höra vad det är när jag har varit där och ska verkligen börja med det, men tills nu är det min hemlighet! 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Kanske menade den personen att du skulle skriva lite mer om dig själv, typ inte bara att du hade matte och engelska idag, också lite om till exempel vad du fick för betyd, relationer till dina vänner, inte bara skriva att du ska träffa "en kompis", skrev vilken kompis, vad ni exakt gjorde. Skriv om dina egna tankar, hur du känner dig, t.ex. att du är ledsen för att... eller att du är skit glad eftersom det där hände... Och skriv kanske inte om något och sen är det en hemlighet, skrev bara det du ska berätta! Men jag älskar att läsa din blogg, fortsätt uppdatera så bra! ;)