hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Godnatt allihoppa!

Just nu är jag väldigt trött efter första skoldagen igen. Ska snart borta tänderna, checka bloggen, och sen sova! Men vi hörs!

På bilden ser ni en av de cupcakes jag gjorde för typ några dagar sen! De var riktigt gott! Jag hade topping på de också, som man inte ser på bilden!

Tycker själv att uppdateringen var bra idag! Vad tycker ni? Första dagen tillbaka, med skolan direkt. Det var bra bara "back to school" inlägget kom 2 gånger.... Trodde inte den första skulle dycka upp på bloggen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Bra uppdatering! :) hur varmt var det i spanien? blev du brun? :D
Skriv gärna som du sa innan mer om dina känslor och inte bara om att skolan börja imorgon för det vet nog nästan alla! :) men kul att läsa din blogg igen!! :DD