hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Känslor och saker som händer!

Hej allihoppa! Är hemma just nu. Känner mig trött och kallt. Ikväll ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig tidigt, då känner jag mig lite bättre hoppas jag! ;) 
 
Har haft en tråkig men sen roligt skoldag. Först hade jag Matte och lite tråkiga lektioner, och sen blev det Tyska och Teatre som var kul! :) 
 
På Onsdag är det ingen skolan, och inte på Torsdag och Fredag heller. På får skola kan man ha en  "progress talk" på Onsdag om man vill, men jag vill inte, och då är jag ledig! Jag känner inte att jag måste prata om något med läraren, och då behöver man inte komma! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Bra inlägg! fortsätt uppdatera! Men rubriken passa inte till inlägget?