hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Lite allt från här till där! ;)

Hej allihoppa! Idag var jag i skolan igen. En dag kvar och då är det helg! Många roliga planer för i helgen! Det kommer vara jättekul! Nu ska jag göra läxa igen, har verkligen mycket läxa idag med... Inte kul... Imorgon blir det ridning direkt efter skolan, en bra start på helgen! Men jag bloggar lite såklart med! På Lördag ska jag skriva några långa inställda inlägg med många känslor igen, som kommer upp i helgen kanske redan och nästa vecka! Så, håll koll! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Kul! Vad är dina planer för helgen? Festar? :D eller nåt annat? Berättaaaa! :D

2 K
skriven :

Uhh jag saknar bättre uppdatering!!!!!!

3 K
skriven :

Nejj det börja blir tråkigt när du inte uppdatera!! :'(

4 Amanda
skriven :

Hej, fin blogg!
kram.

Svar: Tack!
hastalskarelisa.blogg.se

5 Fanny
skriven :

Hoppas du har haft en bra helg! :)

6 Molly Bergström
skriven :

Heej :)
Kika gärna in min lilla filmsnutt på min foderhäst :)
Finns i inlägget högst upp :D
Annars får jag önska dig ett bra avslut på helgen ;D