hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Min ROLIGA resa på Torsdag! Många känslor med! ;)

På Onsdag var jag som sagt hemma. (progress talks) Fick packa mina saker inför Torsdag! 
 
På Torsdag fick vi vara i skolan klockan 7:45. Klockan 8 var alla i bussen. Vi åkte till en dancestudio som var riktigt cool! Vi stannade också en gång på väg ditt för att köpa något om man ville. 
I dancestudion så fick vi träna våran dans som vi hade redan börjat träna på i skolan. Vi var där i typ 3 timmar eller nåt sånt, och sen åkte vi med bussen till hotellet. Vi åt middag och sen stack vi till bussen igen! Nu åkte vi till Theater, som vi fick kolla på en drama stycke som hete Sweet Charity. Den var riktigt kul att se, speciellt för att jag kanske vill göra något i en teater senare i mitt liv, men vet inte säkert. Efter att vi hade kolla på teater stycke, så fick vi ställa frågor till skådespelaren. Jag fick veta mycket mer om deras liv, både som skådespelare och utanför jobbet! Det var verkligen riktigt kul och riktigt intressant och se! Sen åkte vi med bussen tillbaka till hotellet och borstade våra tänder, pratade lite och sen gick vi och sov... :) 
 
Berättelsen om Fredag kommer imorgon klockan 12:00! Har skrivit den redan, ligger på inställt! Klockan 12:00 imorgon, håll koll! ;) 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 My Törnqvist
skriven :

Hej! Superfin blogg :) Läs gärna min om du vill, kram♥

2 K
skriven :

Vad kul! Vilken dans gör ni? Låtar så bra!!! Vad vill du kanske göra inom teater senare i dit liv? Kan du inte lägga upp video när du dansar och göra teatrar? Skulle vara grymt!!!! :D

3 Anna S
skriven :

Fin blogg :)
Ta gärna en titt i våran!
Kram