hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Snabbt uppdate!

Har just skrivit en läng inställt inlägg som kommer upp imorgon. Hoppas ni tycker om den. Har verkligen försökt att lägga in många känslor i den! 
 
Nu ska jag snart gå ner och äta något. Sen måste man också göra läxor, inte kul... Ikväll ska jag skypa med Hannah och kolla på Ponnyakuten och några andra program kanske. Men vi hörs sen!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ella
skriven :

Hej,
Tack så mycket, desamma!

2 Hannah & Ebba ♡
skriven :

Hej, jätte fin blogg. Nu är vår blogg EN vecka gammal och ger redan resultat. Bli en av våra hundra läsare och gör våran dag genom att slänga in en kommentar eller två. Vi gör gärna bloglovin byten om du/ni vill! Ha det bra och checka gärna vår blogg! :D MVH GreatPonnys

3 K
skriven :

Bra inlägg! Kan inte vänta tills imorgon, älskar när du uppdatera, så gör det gärna ännu oftare! :)

4 ida
skriven :

söt hund :)