hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Svar på kommentarer, nu är det med många känslor! Lång inlägg! ;)

Rider du?- Var en fråga en bloggläsare hade frågat.
 
Ja, det gör jag. Jag har redan ridit i 10 år! Riktigt långt, jag vet, och jag tänker aldrig sluta med det! Jag verkligen älskar det! Jag verkligen älskar att vara runt om djur, och att göra en sport me djur är då helt perfekt! Känslan när jag sitter på en häst är helt underbar! Jag älskar det! Jag känner mig typ helt fri, speciellt när man typ galloperar på en stor fält och bara galloperar så fort man bara kan! ;) Jag älskar att hoppa med hästen med, rida dressyr och rida ut och typ allt man kan göra med hästen, och speciellt att mysa med hästen med! ;) De blir så glada av det, och då blir man själv också glad! 
 
Jag har ridit 1-2 gånger i veckan i dem 10 år. Jag har ridit på många olika typer av ridskolar i många olika länder. Jag trodde och fortfarande tror att det är alltid kul att komma till stallet! Det är verkligen en av de bästa sakerna som finns. Nu när jag har inte ridit i typ en vecka, så börjar jag verkligen sakna det. Man vill bara hoppa upp på en häst och gallopera iväg! ;) Tror att många andra känner som jag! Men men... Jag måste vänta till Fredag. DÅ kan jag rida på min nya medryttarhäst igen! (kommer en inlägg om honom senare, även om jag inte riktigt vet så mycket om honom än)
 
Jag skulle verkligen villa ha en egen häst med. Då kan man mysa och rida med hästen varje dag. Nu har vi hittat en medryttarhäst som jag ska rida 1-2 gånger i veckan, och så ska jag kanske rida på en annan ridskola med som jag red innan. Så det kommer vara kul, men en egen häst skulle vara även mer kul! Det har verkligen varit en dröm för mig länge, och jag ska inte ge upp den! Never give up your dreams! Jag ska verkligen göra allt att uppnå denna drömmen, om det är nu eller senare det kommer vara verkligheten, jag kommer göra allt att uppnå den! :D 
 
Jag har verkligen försökt att lägga in många känslor på detta inlägget! Hoppas det är redan lite bättre än innan! ;) Kommentera gärna och säg vad ni tycker, om jag har lyckads med att skriva mera tankar eller inte! Om jag har inte, hur ska jag kunna förbättra! ;) 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

ett fantastiskt inlägg Lisa! Fortsätt skriver såhär så oftast som möjligt! Bra att du svara dina kommentarer, fortsätt! Skit kul med känslor!

2 Mikxki
skriven :

Riktigt bra inlägg och jag känner verkligen igen mig! Jag har ridit i 14 år och det finns inget bättre än att åka till stallet, även om det är 6 på morgonen en söndag :P