hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Svar på kommentarer!

Vill du kanske göra något med teatern senare i ditt liv?
 
Ja, jag tänker om det! Det skulle vara riktigt kul! Jag vill kanske göra något med teater, djur, barn eller vara en polis.  På denna skolan började jag gilla teater RIKTIGT mycket, för att det är mer professionel på denna skolan än min gamla skolan. Om jag skulle vilja jobba i en teater, så skulle jag verkligen vilja bli skådespelare såklart, eller kanske direktör, men skådespelare skulle vara mer kul! Hoppas att det skulle kunna funka, och kanske jag ska bli en skådespelare i mitt liv senare! :) Skulle vara riktigt kul! 
 
Med en stor publik framför mig som denna på bilden! ;) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: