hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Två inlägg i ett!

Har haft skolan idag då. Är riktigt trött nu asså. Har varit en dag med mycket att göra. Saker jag blir ledsen över och saker jag blir glad av. Många känslor asså. Och en till dag imorgon! Hoppas vi får mer roliga saker imorgon, även om jag hade roliga saker redan idag. 
 
Hiss/Diss
 
Hiss:
Mina vänner
Hoppas på ridning denna helgen med
 
Diss: 
-Vädret
-Mycket Läxor, verkligen mycket att göra även när jag är redan trött
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Kul att höra Lisa! Varför är dina vänner hiss? Vad är din favoritmusik? Bra inlägg!

Svar: Klart de är hiss! För att de alltid ställer sig upp för mig, och är riktigt snälla!
hastalskarelisa.blogg.se