hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Vad är det för en dans vi dansar i skolan?

Hej allihoppa! Är hemma just nu. Vill verkligen göra sånna långa inlägg igen, men har tyvärr ingen tid... Har just nu så mycket läxor, och jag ska kanske rida på Fredag. Men när jag har mer tid, kommer jag göra mera långa inlägg med sjukt mycket känslor DIREKT! :) 
 
Som sagt har jag mycket läxor, så jag ska göra de igen efter att jag ha bloggat! 
 
Idag på skolan har vi övat dansen igen. Det är en låt från en musical som heter "Sweet Charity", och låten heter "If my friends could see me now". Det är typ en dans som en koreograf gjorde till våran hela klass, och vi ska dansa det med hattar. Det är riktigt kul att göra det! :) 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: