hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Bloggen kommer stanna igång, så fortsätt läsa!

Hej allihoppa! Har verkligen haft en mysigt dag. Har kollat på en serie som jag tycker om, varit ute en lång runda med Buddy, varit och fixat mina solglasögon, gjort mat till hela familjen och bara hade det allmänt mysigt ;) Nu ska jag snart skypa med Hannah, som jag hade så himla mycket kul med, både i Sverige och i Tyskland! Det har jag också haft med de andra personer jag såg! Snart ska jag kolla på film eller så går jag ut och joggar, men i alla fall en mysigt kväll med. Då är det bara imorgon kvar och då ska vi på semester igen! Försöker bloggar som valigt såklart, men det kommer vara svårt om det finns ingen internet. Jag får se om det finns wifi, det hoppas jag verkligen på så att jag kan blogga vidare :) Men såklart kommer det komma några inställda och kanske en gästbloggning med! I alla fall kommer bloggen inte vara helt stilla, så fortsätt läsa såklart! Men nu ska jag fortsätta skypa igen med min bästis, så vi hörs senare! 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: