hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Första doppet i år & om igår

Hej alla!
igår var jag och Hannah på gröningen tillsammans med en annan kompis.
Vi hade en liten picknik som jag berättade igår. Det var riktigt mysigt tillsammans. vi hade lite snacks med oss också, några vindruvor och gifflar och lite bubblevatten.

idag har vi varit till en hästbutik tillsammans. hannah köpte en dressyrspö och en ridväska för att stoppa in hennes hjälm och ridstövlar. Jag köpte en schabrak med huva, handskar och en ny grimskaft. är nöjd med köpen, behövde verkligen de här sakerna och Hannah med. Därefter har vi ätit tacks, mums, och sen såg vi en lös hund som kom förbi. där var ingen hundägare med hunden, och då bestämde vi att följa hunden och se om vi kunde hitta henne/honom, och sen kunna ge tillbaka honom/henne till ägaren, men vi kunde inte hitta den. istället hade vi då varit ute med Hannah's hund och sen kollade vi på en skräckfilm på kvällen, som var läskigt måste jag säga, och efteråt en romantiskt film! riktigt mysigt dag har det varit!! :D
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: