hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

På semester men bloggen forsätter såklart! Håll koll och kommentera!

Är nu i bilen påväg till våran semesterhus som vi har hyrd. Kommer vara riktigt kul hoppas jag! Det kommer upp många inställda inlägg som jag har skrivit igår och innan, så håll koll på bloggen och glöm inte att kommentera! Hoppas jag har internet på semestern också så att jag kan blogga live lite med, men vet inte säker. Efter semestern, när jag kommer tillbaka, så bloggar jag såklart på som vanligt, med lite mera inlägg :) vi hörs!

Söt bild på Henke! :)

(Skulle ha laddat upp tidigare men hade ingen internet då)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: