hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Upptagen och häftigt dag!

Hej allihopa!

Ni kan inte ana vad jag har varit med om idag! Jag och Hannah vaknade ganska tidigt imorse för att vi skulle till flygplatsen! Vi kom till flygplatsen och checkade in vårt bagage och sen shoppade vi lite. Sen gick vi till våran litet flygplan och flygade tillbaka till Sverige tillsammans! Det var riktigt häftigt för att det var första gången för mig och andra gången för Hannah. Sen tog vi tåget hem, hade ett stop och några små problem med tåget, men det gick bra endå. Sen kom vi hem och shoppade vi lite mat. Sen åt vi maten, gick ut med hunden Henke som jag har saknat mer än någonsin, och nu sitter vi och kollar på en TV-serie! :) Riktigt kul och häftigt dag har det varit idag i alla fall! Hörs imorgon!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: