hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Amazing dag med Hannah :D

Hej alla läsare!
Idag har jag och Hannah först  varit ute med mina hundar Buddy och Woody, efter det började vi tatta på en film men avbröt det och åkte istället till Königalle Strasse med U-Bhan.
Där visade jag henne alla de dyra affärerna och sen lite längre ner hittade vi våran favorit butik Abercromie and fitch och gick in där, hemma i Sverige finns det samma butik men den är mycket mindre.
Hannah tyckte affären så jättestor som hade 3 olika våningar medan jag själv visste det sedan tidigare då jag shoppat där :D, tillsist hittade vi båda vars ett klädesplagg.
Jag hittade en vit tunn kofta aktig tröja medan Hannah hittade ne Abercombi&Fitch hoodtröja i marinblå färg.
När vi var klara frågade jag Hannah om vi kunde gå till ett Café och ta något att dricka och något att äta, så klart ville vi båda det och köpte vars en is-latte och is-choklad dryck som smakade helt underbart.
Efter det gick vi en promenad längs Rhein och tittade på allt möljigt och njöt av dagen tillsammans, eftersom det är inte ofta Hannah kan komma och hälsa på mig och då gäller det att verkligen passa på när hon väl är här :D
När det var gjort tog vi U-bhan tillbaka hem och bestämmde oss för att se klart filmen vi började se, den var riktigt bra.
Lite senare var det dags för att hjälpa till att göra sallad till kvällsmaten, vi delade upp vem som skulle göra vad och hade ett riktigt bra teamwork.
Efter maten tog vi Buddy på en riktigt lång kvällspromenad i det häliga vädret, Hannah njöt verkligen av den gröna natuen och av den nya miljön änn den hon är van vid hemma i Sverige.
Nu sitter vi här tillsammans och har det super mysigt men ska snart lägga oss.
Imorgon ska vi till Aachen och titta på en massa olika hästtävlingar så håll ögonen öppna för ett lång inlägg kommer komma där vi berättar allt vi varit med om.
Puss och kram på er.
Mina älskade hundar <3
 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: