hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Hannah är här igen!

Hej allaihopa!
Idag är det ingen vanlig dag för Hannah kom till mig idag och ska vara hos mig i 1 vecka, kommer bli så underbart.
Men det hela började med att jag åkte till flygplatsen för att möta upp henne så jag var där lite innan, Hannah dyker upp och ser sig omkring vart jag befinner mig och självklart gav jag henne en rejäl kram.
Vi har gått ut med hundarna, spelat stratego (världens roligaste hjärnspel) och gissa vem som vann?
- Klart var det Hannah, när vi spelat klart tittade vi på en film som heter "inte min dotter". Den var jätte bra, till filmen drack vi äppeldryck, buttermilch  och även jordgubbsbubbel som var supergod :D
Vi var och handlade och därefter bästämmde vi oss för att vi skulle baka en jordgubbstårta, resultatet blev att den fick 10 av 10 poäng.
Vi skulle ha tittat på en annan film men det orkar varken jag eller Hannah som har rest hela dagen, vi tänkte krypa ner nu i goa sängen och sova länge eftersom dagen imorgon kommer bli lååååång!
Berättar mer imorgon om vad vi gjort :D
Hannah och hennes hund Henke <3
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: