hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

hasten som jag skulle beratta om....

Min drom har alltid varit att kopa en hast... Och nu kommer den vara verklighet! Jag ska kopa en hast! Det kommer vara riktigt kul! Jag ar sa himla glad!! :D
 
Jag har redan kollat rund och jag hittade en hast som heter Letizia, som jag har inte bestamt mig over om jag ska kopa henne eller inte. Hon ar 9 ar gammal och riktigt sot! Jag har provridat henne i hennes stall, och vi tog henne till stallet jag rider. Jag red henne varje dag i typ en vecka. Det var riktigt kul! Traven och skritten gar riktigt bra, gallopen gar lite snabbt men det kommer. Men vi tror att hon kanske ar lite sma for mig. Nu hppas jag att nan ska komma och kolla pa oss, och kolla om hon ar verkligen for sma, men hon ar pa semester just nu, sa vi far vanta. Nu ar Letizia i hennes gamla stall, och vi ska aka till henne med den andra personen, och da ska vi bestamma om vi ska kopa henne eller inte. Om vi ska inte kopa henne, sa ska vi kolla vidare till en annan hast!
 
Bild kommer senare!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Bra inlägg och bra skriven!