hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Summer: no school, tanning, beaches, tank tops, flip flops, warm air, summer breeze, sunkissed hair and freedom

Hej allihoppa! Hade en mysig dag hemma idag. Sen kom en kompis hemma hos mig också, och vi gick ut med hundarna och snackade. Mysigt var det! Nu ska jag snart sova, skolan igen imorgon. Sista veckan! Fredag eftermiddag är det äntligen slut! En prov till denna veckan och många filmer hoppas jag! 
 
 
I början av veckan kommer det vara riktigt varmt, runt 30 grader! Skulle vara härligt, men i skolan också? Nej, inte så härligt längre. Det skulle vara härligt när det var sommarlov redan!
 
Summer Beach Cocktail Enjoy
 
Detta är sista inlägget för idag! Ska sova snart, men bloggar igen imorgon såklart! Hoppas ni sover gott och har en bra dag imorgon, om det nu är i skolan, på jobbet eller som sommarlov! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: