hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Denna veckan!

Denna Måndagen var det ingen volleyball träning, var bara hemma istället! På Tisdag var det ridning såklart, och det gick riktigt bra! På Onsdag skulle det har varit babysitting, men det blev canceled, och då skulle jag typ till en sån concert från skolan, men till sist inte längre. På Torsdag var jag hemma och gick ut med hunden till veterinären, inget alfarlig hade händ, fick bara hämta något. Och så skulle jag sätta honom på skalan och då blev han rädd och ville inte gå på den. Jag satt och mysade lite med honom till han blev lugn och fin igen, ich till sist satt han på den helt still och själv. Så söt! ;)

Berättar om idag imorgon! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: