hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Sista veckan... Onsdag

Sista veckan har jag gjort ganska mycket! Berättar om allt den kommande tiden!

Onsdag:
Först börjar jag med Onsdag! Berättat om ridningen på Tisdag redan. På Onsdag så gick jag till babysittning! Det var faktiskt riktigt kul denna gången! Först drack jag en kopp te och sen direkt efter gick vi ut. Vi lekade på trampolin och spelade fotboll ute. Jag tycker om att spela lite fotboll själv, och då med en söt liten tjej var kul! Vi räknade i Engelska, så att vi kunde träna lite Engelska med! Efter det så gjorde jag några läxor, och samtidigt kollade efter henne såklart, och hon satt och lekte med smurforna. Hon älskade de! Det var så himla söt! Kom hem lite tidigare, mamman kom hem tidigare, och så skypade jag med Hannah i en liten stund och åt middag, gjorde några mer läxor och gick och sov.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

Bra inlägg, låter som en rolig jobb! Fortsätt skriver sånna här detaljerade inlägg, spännande att läsa! :)