hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Reni (Renaissance)

Hej allihoppa! Onsdag idag redan, veckan gar snabbt! Igar med ridningen var det riktigt kul! Jag red Reni (Renaissance) for den andra gangen.
 
Reni ar en storhast, antligen rider jag storhast igen. Reni ar en dressyrhast so har ridit manga stora tavlingar, haft en fol, och nu har Reni borjat trana igen med mig! Traven gar mycket snabbare an Madeus, som jag tycker om for att jag tycker om att rida snabbare hastar, och gallopen ar helt amazing! Jag kommer lagga upp en bild senare saklart, men har inte tagit en bild an, sa jag ska gora det nasta gang jag rider henne. Men i alla fall vet ni lite om henne nu! ;)
 
Madeus pa bilderna! Sot liten ponny ;)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: