hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

SVERIGE del 1- Lördag och Söndag

På Lördag var jag i bilen typ hela dagen. Åt några goda saker, kollade på filmer, lyssnade på musik och lite sånt. 
 
På Söndag åkte jag till stallet, var Lisa stog och väntade på mig redan. Vi skulle rida hennes riktiga fina häst Urdur och longera hennes andra häst Teitur. Det gick riktigt bra med ridningen och var verkligen kul att se Lisa igen, rida Urdur igen och se Teitur! :) Urdur och jag galloperda ganska mycket, töltade lite och jag hade verkligen riktigt kul med Lisa! :D 
Efter ridningen så tog vi hästarna till hagen och cycklade/gick/joggade vi in till stan tillsammans. Vi hade en riktigt mysigt catchup i Espresso House och snackade om typ allt. ;) Maten var riktigt gott med! 
 
 
Söndag kväll åkte jag till Hannah för att möta upp henne igen! Var så glad att se henne igen! Vi snackade mycket och hade det riktigt mysigt med godis, spel, chips och mycket skratt! Jag sovade också över hos henne denna kvällen. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisa
skriven :

Mysigt dag! Kul att du också ska börja jogga nu!