hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

SVERIGE del 2- Måndag *Min Födelsedag*

På Måndag vaknade jag hos Hannah. Det var min födelsedag! Jag vaknade tidigt, klockan 7,  för att Hannah fick åka till skolan i några timmar. Normalviss hatar jag att vakna så tidigt, men idag var jag glad över det. Jag ville ha en så lång som möjligt födelsedag! ;) Hannah's familj, även hennes söta hund Henke, sprang upp till rummet jag sovade i, och började sjunga. De hade även en riktigt fin present med de, en riktigt fin armband! Så bästa morgonen ever var det! Vi åt frukost, gick ut med hunden och då åkte vi till stan med bussen! Vi åt något i Espresso House med en catchup, gick runt i stan och shoppade lite, och då åkte Hannah hem och jag åkte till min gamla skola. Det var kul att se alla mina gamla vänner igen. Jag såg också Lisa där och vi åkte hem tillsammans med bussen. Sen kom jag hem till Hannah igen, och vi spelade spel, bakade kladdkaka och kollade på den bästa filmen "The Last Song". Det blev sent, och vi gick och la oss. 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: