hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

TEATER- askitsinlagg och bra rad

Teater har jag just borjat med, typ ett ar sen i min nya skola har i Tyskland, men redan har det forandrat mig mycket till en battre person. Teater ar verkligen som jag tycker om att gora, och jag ska verkligen fortsatta. Jag alskar det! Manga nya vanner, spela en annan roll och bara vara nagot du skulle aldrig bli, det tycker jag mest om. Men ocksa en annan verkligen viktig  och verkligen bra sak ar att man utvecklar sig sjalv som person. Om man skulle vara en riktigt blyg person, och da borja med teater ar det lite svart i borjan saklart. Men ju mer du ar dar och spelar andra personer, ju mer du blir sjalvsaker. Det hjalper verkligen. Att borja prata mer med andra manniskor, fa mer vanner och kompisar, och bara vara vem du ar. Det hjalper verkligen! Om du ar blyg, forsok det, och du ska se hur du ska forandra fran att vara en blyg person till att vara en mer sjalvsaker person :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 K
skriven :

mycket bra inlägg, fortsätt skriva sånna, då blir det mycket intressant att läsa din blogg! :) helt okej uppdatering också, fast du kan gärna skriva lite mer när du har tid! Väntar på fler inlägg som de här! ;)