hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Egen häst i stallet :)

Har ridit min egen häst i sitt nya stall för första gången idag. Det kändes så härligt! Riktigt kul att ha en egen häst!
 
Först åkte jag till stallet med bus, som tog riktigt länge idag, mycket längre än normal. Det tog typ 1 och ett half timme att komma ditt, men men, allt detta var värd att komma till stallet och rida Bögelys såklart :) Jag borstade henne riktigt bra och länge, och sen började jag rida. Skrittade fram länge, och mycket trav med många övningar med. Jag gjorde lite serpentinbågar, lite ställa och böja med volter och lite framåt och långsamre trav :) Sen lite gallop i slutet, som hon först inte hade förståt vad hon skulle göra, men när jag hade ett spö så var det bättre. Nu är jag hemma, ska snart göra lite läxor, men först blogga och kolla på en avsnitt från Pretty Little Liars :) 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: