hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Min dröm har blivit verklighet! :D

Idag är min dröm, som jag hade från när jag redan var små, blivit verklighet.
 
Att få en egen häst, detta hade alltid varit en av mina största drömmar. Vi har sökt och sökt, och provridit nästan 10 olika hästar, och nu har vi äntligen köpt en häst! Är så himla glad!!! Bogelys heter hon, men då med en Dansk "o", för att hon är en Dansk häst. Hon är en lugn storhäst, 12 år gammal och riktigt söt. Hon har redan varit i några tävlingar. Riktigt fin är hon! Frågestund kommer upp senare så att ni kan fråga allt ni bara vill om henne! Bilder kommer senare såklart med! På bloggen kan ni följa allt Bogelys och jag är med om! :) Håll koll!
 
Nu ska jag snabbt lägga mig, men skulle bara skriva ett inlägg om henne innan jag går och lägger mig. Har också några riktig bra inlägg ideer och tankar som kommer upp någon gång nästa vecka, när jag har skrivit de kommer de upp här. Ni kommer gilla de, riktigt långa åsiktsinlägg! :) Håll koll, riktigt många roliga saker kommer upp på bloggen! :D 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: