hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

People change & things go wrong, but always remember life goes on

Hej alla! 
 Ny design, och ny header kommer förhoppningviss med :) Kommer vara lite nytt på bloggen! Kul, eller? ;) 
 
Har just gjort lite läxor, och bestämde mig för att skriva lite om dagen såklart på bloggen :) 
Skolan har varit mycket jobb:
2 timmar kunskap lektion
1 timme matte
15 minuter rast (kändes verligen som 5 minuter)
1 timme franska
1 timme engelska (fick äta min lunch i lektionen istället för att ha lunch efter denna lektionen)
kemi test
2 timmar biologi
 
Så mycket att göra i skolan...
Men men, fortfarande kul i skolan :) 
 
Nu lite mer roligare saker på bloggen! Kommer vara kul i helgen:
*kommer att provrida en häst för andra gången
*kommer att gå ut i stan på Lördag med en kompis 
 
Hoppas ni tyckte om bildbomberna! :D 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 FELICIA I
skriven :

Hej!
Tack för din kommentar. Svar finns i inlägget du kommenterade.