hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Är tillbaka från en hel vecka iväg med klassen på en klassresa

Är tillbaka från en hel vecka iväg med klassen på en klassresa, men fortfarande uppdatering på bloggen som ni såg. Idag har jag gjort många inställda inlägg som kommer upp under veckan.
 
Det var väldigt tröttande men också väldigt kul och roligt, och speciellt riktigt mysigt! Vi kanot tre dagar, sovade i tält 2 natter, klättrade och hade en lägereld som var fantastiskt! Tror att jag ska aldrig glömma denna resan, med bra och mindre bra momenter!
 
Denna helgen har jag kommit hem och verkligen inte gjort något, bara hade det mysigt och kollade på Pretty Little Liars ;) Imorgon skolan igen...Hörs!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: