hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Mycket att göra...

Hej alla! Förlåt för sämre uppdatering idag och igår... Det var så bra sista vecka och nu har det blivit sämre, jag vet. Men just nu händer så mycket, på skolan, läxor, hästar och ridning äntligen igen, många prov och har bara inte tid att göra något annat. Har inte äns tid för att göra en bra workout... Men men, så snart jag har tid ska det förbättra sig, men ska fortfarande hålla bloggen lite uppdaterat såklart som nu :) Blogg appen på telefonen har uppdaterats med, så det är lättare nu hoppas jag. Men vi hörs och sov gott :) 

Söt bild eller? Tog den när jag var ute med hunden några dagar sedan :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: