hastalskarelisa

En blogg om min vardag med mina hundar, hästar, många bilder och många inlägg! Hoppas du gillar min blogg och stannar kvar att läsa den ;)

Stars can't shine without darkness

Hej allihopa! Har just vaknat, är fortfarande lite trött. Gick och la mig sent igårkväll ;) 


Planer för idag: 
Blogga
Mycket läxor igen, precis som igår :( 
Ut med hundarna
Kanske spela fotboll, som på fredag ;) (om jag har tid) 




Är jätteupptagen med läxor de sidta dagarna. Har många olika prov, så får öva och studera mycket. Inte så kul, men det måste göras. När provarna är färdiga har jag mer tid för bloggen, och mer tid för att rida med hoppas jag ;) 

En riktigt söt häst som jag red med en kompis. Vi red Western ;) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Liana
skriven :

Åhh vilken snygg grimma! Och så himla kul att rida Western! :DD